Kim Ty jesteś?


W jakim stopniu możecie powiedzieć, że znacie osobę która jest dla Was bliska lub z Wami mieszka na co dzień? Wiecie co lubi, czym się interesuje lub co jej działa na nerwy? To pewnie tak. Czy znacie jej obawy i marzenia? Najlepsze i najgorsze wspomnienia? Czy wiecie co sama myśli o sobie, co w sobie lubi, a czego w zupełności  u siebie nie akceptuje? Z tym już pewnie ciężej.

  „Jestem kimś kto…” to zbiór kart, które inspirują do mówienia o sobie. Na każdej z nich znajduje się zdanie do dokończenia np. „Jestem kimś kto lubi…”, „Jestem kimś kto nigdy…” itp. Część z nich jesteśmy w stanie skończyć z automatu, niektóre wymagają głębszego zastanowienia. Ale na pewno nad każdym warto się zatrzymać i wsłuchać się w siebie. I oczywiście wsłuchać się w to, co mówi nasz partner. Bo gwarantuję, że powie nam rzeczy zupełnie nieoczywiste. I tak jak zawsze podkreślam: nie kończmy na tym – dopytujcie, wchodźcie w dialog, dzielcie się Waszymi spostrzeżeniami i doświadczeniami.


To narzędzie stworzyłam głównie z myślą o starszych dzieciach. Okazało się, że jest bardzo uniwersalne. Ciekawe było jego użycie z dziećmi wczesnoszkolnymi jak i z osobami dorosłymi. Próbę testową przeprowadziłam z moją mamą (jako zwykły wypełniacz czasu wolnego) i przyznam, że przerosło moje oczekiwania – bardzo nas zbliżyło i sprawiło, że zupełnie inaczej ją teraz odbieram. Wyobraźcie sobie, jak może zmienić relacje i postrzeganie Waszych bliskich.

MOŻLIWOŚĆ ZAKUPU KART TUTAJ
M.C.

Komentarze